Enjoy every moment

Enjoy every moment
Enjoy every moment

dinsdag 31 december 2013

Quinoa crackers





125 gr. Quinoa meel
50 gr. Speltvlokken
60 gr. Sesam zaad
25 gr. Pittenmix (met pompoenpitten en zonnebloem pitten)
50 gr. lijnzaad
1 kleine theelepel zeezout
3 eetlepels olijfolie
170 ml. water (doe hier voorzichtig mee, het mag niet te nat worden)

Alles mengen en verdeel het gelijkmatig over het bakblik (met bakpapier eronder)
zo dun mogelijk.
Ongeveer 25 min. in een voorverwarmde oven op 200 graden.

Quinoa is heel voedzaam, er zitten veel eiwitten, vitamine en mineralen in.
Deze crackers zijn zo lekker dat je eigenlijk geen beleg nodig hebt.
De crackers zijn zeer voedzaam, en zijn onder andere mijn brood vervangers.


1 opmerking:

  1. Hoi Naomi,
    Deze krackers lijken mij heerlijk, omdat ik ook opzoek ben naar wat meer broodvervangers ga ik zeker je recept uitproberen.
    Ik blijf graag op de hoogte van je blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen