Enjoy every moment

Enjoy every moment
Enjoy every moment

dinsdag 7 januari 2014

chlorella


Vanmorgen weer genoten van een heerlijke smoothie!
Het is een soort gewoonte/ levenstijl (hoe je het noemen wil) geworden voor mij.
Begin de dag na genoeg altijd met verschillende smoothies,
De recepten die je hier leest zijn altijd ideeën, maar ik zou zeggen kijk vooral wat je heb liggen en wat er rijp is. Meestal neem ik 2 a 3 soorten fruit en een soort groente.
De lijnzaad die er standaard altijd doorheen gaat is goed voor de vezels en dat de smoothie voedzaam word. Lijnzaad bevat omega 3. En is bevorderlijk voor de stoelgang.

1 banaan
3 handjes blauwe bessen
halve avocado
2 handjes spinazie
4 theelepels lijnzaad
2 theelepels cacaopoeder
1 theelepel hennepzaad
1 kopje water
1 kopje biologische aardbeien/ appelsap.


Ik doe trouwens nooit geen chlorella in me smoothies, dat smaakt zo sterk dat het alles overheerst.
en het krijgt echt een blubber smaak van.
Wel neem ik 's morgens chlorella in(pil vorm). dit voor het opruimen van vuil in je lichaam. Dat we door alles wat we doen binnen krijgen. Hier bedoel ik niet alleen ons eten mee. Ook de uitlaatgassen die je inademt bijvoorbeeld.
Het heeft een sterk ontgiftende werking. en een schoon lichaam kan beter vitamine en mineralen opnemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten